Hľadáme nových kolegov na nasledujúce pozície:

Šička

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
šitie, overlo, štepovanie poťahov na čalúnený nábytok

Požiadavky na zamestnanca
– Stredné odborné vzdelanie v odbore krajčírka
– Dĺžka praxe aspoň 6 mesiacov

Ponúkaná mzda:
4,50 € / hodina

Ďalšie informácie:
Jednozmenný pracovný režim od 6:30 do 15:00

Čalúnnik

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
čalúnenie lehátok, kresiel, pohoviek

Požiadavky na zamestnanca
– Dĺžka praxe aspoň 6 mesiacov

Ponúkaná mzda:
5 € / hodina

Ďalšie informácie:
Jednozmenný pracovný režim od 6:30 do 15:00

Obchodník

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  • Obchodovanie produktov firmy Krošlák na SK a v zahraničí.
  • Výber cieľových trhov a typov klientov záleží od kreativity a skúsenosti uchádzača.
  • Zastrešenie celého cyklu obchodu, akvizícia/vyhľadávanie nových zákazníkov, starostlivosť o existujúcich zákazníkov, spracovávanie objednávok
  • Typy zákazníkov – koncoví zákazníci, architekti, dizajnéri, majitelia obchodov a iní odberatelia.
  • Aktívna práca so sortimentom látok, koží a iných materiálov a technológii firmy, schopnosť operatívne vycestovať za zákazníkom
  • Aktívna práca s CRM systémom a jeho flexibilne ďalšie tvarovanie pre potreby obchodu

Požiadavky na zamestnanca

  • Schopnosti a cit pre obchodovanie s tovarom s vyššou pridanou hodnotou a s tým súvisiace vystupovanie voči klientom.
  • prax v uvedenej oblasti 2 roky
  • znalosť aspoň jedného jazyku AJ / NJ na úrovni B2

Ponúkaná mzda:
fixná mesačná zložka 1 200 € brutto + variabilná zložka v % z uskutočnených obchodov

Ďalšie informácie:
flexibilný pracovný čas

Manažér logistiky

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do našej firmy hľadáme vhodného kandidáta na pozíciu Manažér logistiky.

Jeho náplňou práce bude
– Manažovanie zákazníckych objednávok a tvorba výrobných plánov na výrobných oddeleniach
– Zabezpečenie materiálu pre výrobné oddelenia
– Riadenie a koordinovanie činností oddelenia logistiky
– Zodpovednosť za vedenie tímu – približne 7 ľudí
– Dohľad nad spracovaním a vyhodnotením inventúr
– Proaktívny prístup v hľadaní potenciálnej optimalizácie skladových zásob
– Aktívna spolupráca s ostatnými oddeleniami

Ideálny kandidát má dostatočný prehľad a skúsenosti, aby dokázal navrhnúť zmeny vo fungovaní logistiky a plánovaní výroby a implementovať ich.

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame Vám dlhodobú a stabilnú prácu v rodinnej firme, ktorá je na trhu už 30 rokov a väčšina zamestnancov v nej zostáva dlhé roky.

Našich zamestnancov u nás čaká:
– jazykové vzdelávanie v pracovnej dobe
– zľava na naše výrobky
– dobré technické vybavenie – notebook, mobilný telefón…
– firemné teambuildingové akcie (hneď ako nám to pandémia zase umožní)
– stravovanie vo vlastných priestoroch s finančným príspevkom zamestnávateľa
– komornejšie prostredie menšej firmy a neformálna atmosféra

Počet rokov praxe

Požadujeme prax v oblasti logistiky, minimálne 2 roky na manažérskej pozícii

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Pre zvládnutie tejto pozície je nevyhnutná minimálne dvojročná prax v oblasti riadenia logistiky.
Hľadáme kandidáta, ktorý dokáže tvoriť systém práce a zaviesť ho vo firme, zvládne zmeny v organizácii práce a vytvorí systém plánovania výroby. Nevyhnutnosťou sú organizačné schopnosti, aktívny prístup. Vybraný kandidát dostane veľký priestor pre vlastný systém a návrhy.
Postačujúce je ovládanie angličtiny na úrovni B1 pre občasnú písomnú komunikáciu, úroveň B2 je výhodou.

Mzdové podmienky (brutto)

Od 1 500 EUR/mesiacUvedená mzda je minimálna úroveň základnej mzdy. Jej konečná výška bude predmetom dohody s vybraným uchádzačom a bude stanovená s ohľadom na jeho skúsenosti a prax. Variabilné zložky mzdy budú predmetom osobného pohovoru.

Inžinier kvality

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do našej firmy hľadáme vhodného kandidáta na pozíciu Inžinier kvality, ktorý zastreší oblasť kvality v celej spoločnosti.

Jeho náplňou práce bude
– posúdenie súčasného systému kvality, návrh na koncepčné zmeny a ich postupné zavedenie
– aplikácia nástrojov kvality do praxe s cieľom šetrenia nákladov
– zlepšenie a kontrola procesu vstupnej, medzioperačnej a výstupnej kontroly
– prijímanie, implementácia a kontrola nápravných opatrení, krátkodobých aj dlhodobých
– riešenie interných a externých reklamácií
– tvorba a udržiavanie kvalitatívnych štandardov pre súčasné a nové produkty
– neustála komunikácia s výrobou pri zavádzaní nástrojov kvality a implementácii opatrení

Ideálny kandidát dokáže pokryť celú oblasť kvality, a to v oblasti čalúnnictva a kovovýroby (výroba komponentov pre čalúnnictvo a nábytkársky priemysel) tak, aby docielil úsporu nákladov.

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame Vám dlhodobú a stabilnú prácu v rodinnej firme, ktorá je na trhu už 30 rokov a väčšina zamestnancov v nej zostáva dlhé roky.

Našich zamestnancov u nás čaká:
– jazykové vzdelávanie v pracovnej dobe
– zľava na naše výrobky
– dobré technické vybavenie – notebook, mobilný telefón…
– firemné teambuildingové akcie (hneď ako nám to pandémia zase umožní)
– stravovanie vo vlastných priestoroch s finančným príspevkom zamestnávateľa
– komornejšie prostredie menšej firmy a neformálna atmosféra

Počet rokov praxe

Požadujeme prax v oblasti kvality minimálne 3 roky.

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Pre zvládnutie tejto pozície je nevyhnutná minimálne trojročná prax v oblasti kvality, komplexné zvládnutie všetkého, čo inžinier kvality zastrešuje. Nezaobíde sa bez poznanie nástrojov kvality a dobrých organizačných a komunikačných schopností, ktoré využije pri implementácii všetkých nástrojov a opatrení vo výrobe.
Postačujúce je ovládanie angličtiny na úrovni B1 pre občasnú písomnú komunikáciu.

Mzdové podmienky (brutto)

Od 1 100 EUR/mesiacUvedená mzda je minimálna úroveň základnej mzdy. Jej konečná výška bude predmetom dohody s vybraným uchádzačom a bude stanovená s ohľadom na jeho skúsenosti a prax. Variabilné zložky mzdy budú predmetom osobného pohovoru.

Majster šijacej dielne a porezu

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do našej firmy hľadáme vhodného kandidáta na pozíciu Majster šijacej dielne a porezu.

Jeho náplňou práce bude
– zodpovednosť za vedenie tímu na šijacej dielni a porezovom centre – cca 25 zamestnancov
– koordinácia prác na porezovom centre a šijacej dielni
– zodpovednosť za dodržanie výrobného plánu a kvalitu šitia poťahov
– administratíva – spracovanie dochádzky, hodnotenie zamestnancov, prerozdeľovanie pohyblivých zložiek mzdy
– zaškoľovanie nových zamestnancov

Ideálny kandidát má dobré organizačné schopnosti , dokáže riadiť väčší kolektív a má skúsenosť s prácou na šijacej dielni .
Pracuje sa na jednu zmenu.

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame Vám dlhodobú a stabilnú prácu v rodinnej firme, ktorá je na trhu už 30 rokov a väčšina zamestnancov v nej zostáva dlhé roky.

Našich zamestnancov u nás čaká:
– jednozmenná prevádzka
– zľava na naše výrobky
– mobilný telefón
– firemné teambuildingové akcie (hneď ako nám to pandémia zase umožní)
– stravovanie vo vlastných priestoroch s finančným príspevkom zamestnávateľa
– komornejšie prostredie menšej firmy a neformálna atmosféra

Počet rokov praxe

Požadujeme prax minimálne 2 roky na riadiacej pozícii na šijacej dielni

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Pre zvládnutie tejto pozície je nevyhnutná minimálne dvojročná prax v riadení šijacej dielne.
Hľadáme kandidáta, ktorý dokáže zorganizovať prácu a efektívne riadiť cca 25 členný kolektív.

Mzdové podmienky (brutto)

Od 1 000 EUR/mesiacUvedená mzda je minimálna úroveň základnej mzdy. Jej konečná výška bude predmetom dohody s vybraným uchádzačom a bude stanovená s ohľadom na jeho skúsenosti a prax. Variabilné zložky mzdy budú predmetom osobného pohovoru.

V prípade záujmu o prácu v našej spoločnosti prosím kontaktujte:

Viera Škodová
personálne oddelenie

viera.skodova@kroslak.sk
+421 918 906 710